niedziela, 20 grudnia 2015

Sesja Świąteczna - amatorska i na szybko ale Świąteczna :)



Uwielbiam klimat Świąt i świątecznych zdjęć.
Możecie pomyśleć, że te gwiazdki i światełka to trochę jednak obciach ale ja je po prostu lubię. Oddają jakąś magię i ciepło dziecięcego świata i świątecznego klimatu.
Bardzo mi zależało, żeby zrobić dzieciekom takie zdjęcia. Po pierwsze bo je lubię (o czym wyżej) a po drugie z sentymentu - w zeszłym roku świąteczne zdjęcie Tymka (klik) rozpoczęło moją przygodę z odkrywaniem tajników fotografi. Zeszłoroczna sesja to była magia - eksperymenty ze światłem bez użycia obróbki komputerowej. W tym roku czasu było duuużo mniej (sesja przy dwójce bąbli to niemałe wyzwanie ;)) więc wspomagałam się trochę photoshopem.
Tak czy siak zerknijcie na naszą wariację na temat Świąt na szarym tle :)





3 komentarze:

  1. Jaka amatorska?Cudne zdjęcia :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzieciaczki fantastyczne, pozdrawiam gorąco.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow piekna fotografia :) i wcale a wcale nie widac ze amatorska przeciwnie bardzo profesjonalna :) buziaki

    OdpowiedzUsuń