czwartek, 31 grudnia 2015

A w Nowym Roku uszyj dziecku bluzkę (+wykrój)




Wprawdzie sezon na renifera mija wraz ze Świętami (chociaż chociaż! czekam na pierwsze śniegi)  taki post mi się wyprodukował. Nie tylko post bo i trochę dziecięcej garderoby.
Jeśli nowym roku chcecie się sprawdzić w pojedynku z maszyną do szycia lub poczuć tę moc zwaną "potrafię to zrobić sama" - uszyjcie dziecku bluzkę.
Krawcowa ze mnie żadna, dodatkowo maluchy "na stanie" nie sprzyjają godzinnym posiedzeniom nad maszyna do szycia. Wykończenia więc zrobione na szybko a wykrój szkicowany bez linijki.
Ale dacie radę :) ja dałam. Fakt, nie jest to mój pierwszy uszytek ale cała zabawa z wykrojeniem materiału i szyciem zajęła mi nie wiecej niż 30 minut.


Do uszycia bluzki potrzebujecie kawałka materiału. W renifery zaopatrzyłam się TU. Fajny sklep i ciekawe dzianinkowe wzory.
Potrzebujecie też wykroju (tzn niektórzy pewnie radzą sobie bez, ja nie). TU znajdziecie wykrój na Tymkową bluzkę dla dwulatka w rozmiarze 92-98. Bluzka jest o tyle wygodna, że wejdzie na każdy rozmiar głowy :) a wykrój o tyle fajny, że można go modyfikować i zrobić z niego tunikę, sukienkę czy też co Wam wyobraźnia podpowiada.

Dobrej zabawy w 2016 roku! :)









2 komentarze:

  1. Pieknie Ci wyszły, kiedyś też muszę spróbować coś uszyć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. pieknioszki :) super szyjatka, ja tez ostatnio zmagalam sie z szyciem bodow na prace dyplomowa i narazie mam dosc :) pozdrowionka dla Tworczej Mamusi :) milo i Ciebie zobaczyc na fotkach :)

    OdpowiedzUsuń