wtorek, 15 grudnia 2015

12 zdjęć które warto mieć



Dzisiaj trochę o pierwszym roku dziecka, czyli okresie niemowlęcym.
Sporo osób przyzna mi pewnie rację, że jest to okres najbardziej intensywnych i szybkich zmian w wyglądzie i umiejętnościach małego ludzia.
Juz z Tymkiem próbowałam uchwycić te zmiany w kadrze - miesiąc po miesiącu. Tak na pamiatkę. Teraz wracam do tych zdjeć z sentymentem.
Z Elenką też tak chcę! Pomysł nie jest mój ale wydaje mi sie na tyle ekstra, że kupuję go w ciemno i robię zdjecia.
O co w tych zdjęciach chodzi. Pokazują one jak zmienia się niemowlę. Dobrze je robić w podobnym otoczeniu, na podobnym tle, z gadżetem, który pokazuje jak rośnie bobas. U nas są to cyferki i stołek :)
Oto pierwszy miesiąc Elenki!
Miesiąc w którym malutka zaczęła sie uśmiechać i podrosła prawie kilogram :)




A tutaj kilka inspiracji znalezionych w sieci. Fajne! Lubię to :)


źródło: http://www.100layercakelet.com/


źródło: http://dailymom.com/




Nie mogę znaleźć źródła ostatniego, ale postaram sie odszukać.






3 komentarze:

  1. Fajny pomysł! Ja zaczęłam tak robić młodemu zdjęcia, a potem to się rozeszło po kościach. Ale i tak ma tysiące zdjęć i na nich widać ja bardzo się zmienia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No własnie trudno jest nie robić zdjęć takim cudom a szczególnie małym Tymkom :)))

      Usuń
    2. Jej jakie piekne to zdjadko curuni jak ze studia :) pomysl fajny :) pozdrowka

      Usuń