poniedziałek, 23 listopada 2015

Amatorska sesja noworodkowa



Zanim mała Elenka dołączyła do naszej rodziny, zachwycałam się pięknymi zdjęciami noworodków. Postanowiłam sobie, że jak mała będzie ociupkiem to zrobię Jej kilka zdjęć.
Nie sądziłam, że taka mini-sesja to spore wyzwanie.
Po pierwsze jak to jest, że te maluszki na zdjęciach profesjonalistów cały czas śpią? Nasze dziecie odkładane, natychmiast otwierało oczęta i domagało się uwagi. Po drugie taki maluszek jest bardziej ruchliwy niż dwulatek a po trzecie i kolejne jak Ci fotografowie owijają te maleństwa w pieluszki, że powstaje z małego człowieka takie jajeczko :)? Próbowałam zawinąć malutką ale zostałam oprotestowana...głośno ;)

No cóż, tak czy siak kilka zdjęc udało się zrobić.
Wykorzystałam takie gadżety jak: kosz z gałazek (może być wiklinowy), futrzaka (te z IKEA sa fajne i tanie), owijki czyli farbowane pieluszki tetrowe (jedna warstwa), troszkę wełny czesankowej oraz farbowane wypełnienie do kocyka :) a no i wianuszki - można je kupić, można zrobić samemu (zerknijcie TU)

To co ważne w takich zdjęciach - musi byc ciepło - grzejecie ile się da.
Troche zachodu ale fajna pamiątka.
Poniżej efekt czyli co nam z Elenką wyszło z tej foto- zabawy :)
enjoy :)
J.








8 komentarzy:

  1. Cudnie :) Zdjęcia jak dla mnie wcale nie wyglądają amatorsko :P To śpiące mnie zauroczyło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Śpiace tez jest chyba moim ulubionym. No własnie tylko ten bąk nie chciał wcale spać :)

      Usuń
  2. Piękne zdjęcia, wyszły bardzo profesjonalnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Ale fajnie widzieć taki komplement.

      Usuń
  3. ślicznie ci wyszło, cudowny jest twój maluszek :)

    też robiąc zdjęcia dla Gabi, jak była mała, miałam problem z jej spaniem(a raczej nie spaniem) :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ano własnie, cos musiały czc te ociupki, że beda teraz pozowac do zdjęć. A jak tu pozowac śpiąc ;)
      Dzieki heniu za miłe słowa, kurczę nie wiedziałam, ze trzeba sie tyle "nagimnastrykować" przy takich zdjęciach

      Usuń
  4. Jej jaka ta sesja jest piekna :) wowo klony w Twoja strone a w tym sweterku urzeklas mnie cala :) mam talent do fotografii a cora przecudna modelka :) pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  5. Jej jaka ta sesja jest piekna :) wowo klony w Twoja strone a w tym sweterku urzeklas mnie cala :) mam talent do fotografii a cora przecudna modelka :) pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń