poniedziałek, 7 września 2015

Adasiowy kocyk w stylu boho



Nie tylko Tymek czeka na siostrę. Piotruś i Ania - szkraby mojej koleżanki czekają na brata Adasia. Adaś jeszcze jest w drodze ale lada chwila przywita się ze Światem. Że lubimy Adasiową rodzinę, postanowiłam przygotować dla Adaśka mały podarunek - kocyk. To też dobry powód aby poeksploatować trochę moją szyciową maszynę :)

Kocyk dla noworodka to żadna tam nowość ale ja chciałam, żeby ten od nas był wyjątkowy.
I tutaj zrobie coś, czego zwykle nie robię. Zareklamuję ALE całkowicie bezpłatnie (z czystego serca) super firmę z pomysłem, jaką jest cottonbee. W cottonbee możecie sobie stworzyć swój własny materiał. Zobaczcie jak to działa na przykładzie kocyka.

Najpierw wymyślacie wzór, rysujecie w programie graficznym, ściągacie z internetów itd. Ja na kocyk przygotowałam dwa wzory o takie o:


Później to szybka  "akcja" i niewielki koszt. Wchodzicie na stronę cottonbee, wybieracie jaką tkaninkę chcecie zadrukować i jak duża będzie i składacie zamówienie. Ja wybrałam metr kretonu i kupon lnu.
Czekałam kilka dni i powitałam materiały w domu.

Z kretonu powstanie kocyk:

 a z lnu worek na kocyk:

Potrzebne mi było jeszcze klika gadżetów- trochę minky, watolina na ciepły wkład, odrobina lnu (taki kolor znalazłam w moim piwnicznym magazynie, sznurek i nici) Miś ze zdjęcia nie jest potrzebny, no chyba że jako inspiracja ;)


No nic zabierając się do pracy, pociełam tkaninki, podopinałam szpilkami i z tym wszystkim udałam się do maszyny.



Po 25 min (+ 10 minutach walki i nauki wszywania zamka krytego) wyszła taka Adasiowa niespodzianka.
Proszę Państwa oto Miś a w środku kocyk.






Fajnie jest zrobić taki prezent. Mam nadzieje, że się będzie podobał młodemu właścicielowi. Jeszcze fajniej natomiast taką rzecz testować. Jako pierwszy testuje zawsze Tymek - mój najdoskonalszy tester i opiniotwórca :)


Miłego dnia i kocykowania (pogoda już jesienna brrr)!
J.

Dzisiejsza stylówka Smyka:
Spodnie - zeszłoroczny Next
bluzka w gekony - mamine dzieło :)

11 komentarzy:

  1. Prześliczny prezent!!!! :) Świetny pomysł na coś niepowtarzalnego. Przydatne, urocze i z pomysłem :) Uwielbiam takie rzeczy!

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne rzeczy ;) kocyk prześliczny!
    pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny i bardzo wyjątkowy.Bardzo mi się podoba worek :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny i bardzo wyjątkowy.Bardzo mi się podoba worek :)

    OdpowiedzUsuń
  5. No i bluzka w gekony skradła me serce!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No własnie a czy nie jest za bardzo dziewczyńska? Mam ostatnio "przechył" w strone mody dziewczecej i nie chcę z Tymka zrobić Tymki ;)

      Usuń
  6. Wyjątkowy prezent :) Piękne kolory kocyka, misiowy worek to cudo! A bluzka jest przecudna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Prezent od serca. Takie podarki są najlepsze. Mam nadzieję, że mały zuch już się urodził i może się wtulać w cudny, misiowy kocyk!

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowne są takie oryginalne prezenty :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak czytam takie słowa, to mam potrzebę obszycia wszystkich szkrabów, które spotkam. Dziękuję!!!!!

    OdpowiedzUsuń