poniedziałek, 24 sierpnia 2015

Nowiny na start



Świecie szeroki, nowiny sa takie, że Tymki będzie starszym bratem...swojej młodszej siostry :)
Dacie wiarę? My pomału dajemy. Przyczynia sie do tego moja poszczerzająca się objetość. Rośniemy na razie obie całe i zdrowe i wygladamy tak


To juz półmetek i dopada mnie pomału wyprawkowe szlaństwo. Doświadczam jakiegoś  silnego ataku koloru różowego na psychikę. nigdy nie byłam jego fanką a teraz...
sami zobaczcie.



Tak to rózowa poscielo- kocyka i mały tester poduchy. wiecie co? taka tulasna poducha to genialny pomysł! Dlaczego dopiero teraz na to wpadłam.


Oto różowy swinko-kot, który czeka na młoda damę.


 i antywstrzasowa poducha, którą wyczarowała moja maszyna w całe 20 minut. Przyda się?



Czy Wy równiez macie wrazenie, że poczatki wyprawkowe są związane z osoba kota? Ciekawe co na to nasz kot :)

Miłego dnia
J.

4 komentarze:

  1. jeszcze raz gratuluję :*
    cudowne rzeczy, wspaniała podusia :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję! A wyprawka z kotami i w różu zapowiada się cudnie <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowności :) Bardzo gratuluję. Robisz cudne zdjęcia! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuje Dziewczyny! Super czytać takie słowa. :*

    OdpowiedzUsuń