czwartek, 19 marca 2015

Bubowy słownik obrazkowy :)



Lubimy zabawę w malowanie. Ma ona tyle samo potencjału co odcieni. Czasami maluje Bubek a czasami ja. Czasami robimy to razem. A tym razem zapraszamy Was do zabawy w kalambury czyli matka rysuje, Bubek nazywa.
I taki oto mały słownik nam powstał.
Znacie nazwy wszystkich obrazków?
Poniżej podpowiedzi :)
Dobrej zabawy!

 1-samochód, 2 - owca, 3- samolot, 4- paliwo, 5- woda, 6- statek

My :)

 13- dzwon, 14- piłka, 15- plama, 16- łopata, 17- koparka, 18- schody

 19- lala, 20- lew, 21- zegarek, 22- taniec, śpiew, 23- winda, 23- pies


straż pożarna, policja, tramwaj, krowa :)

Moje refleksje sa takie:
-niesamowity jest wielki, nazwany Świat malucha
-nie mam talentu do rysowania ;)
- trochę czasu zajęło mi robienie zdjęć swoich malunków ale wiecie co? Pierwsze słowa warte są wszystkiego :)





5 komentarzy:

  1. świetny słownik, a jakie uproszczenie np dla babci, która chce zrozumieć wnuka :D

    OdpowiedzUsuń
  2. ...a czemu krowa ma banana na głowie? Chociaż może to i rogi, ale czy wtedy nadal byłaby krową... żaden ze mnie zoolog.
    I pytanie egzystencjalno-etyczne: a co, jeśli to nie owca, tylko baran?... :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super pomysł, świetna zabawa i jaka pamiątka. Brawo dla kreatywnej mamusi :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. I Ty piszesz,że nie masz daru do rysowania? Rysujesz pięknie! Super zabawa- jutro pobawię się tak z Manią

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny patent :D No i super pomysł na pamiątkę dla malucha :) Zrobię takie coś u nas ;)

    OdpowiedzUsuń