wtorek, 17 lutego 2015

Portret wiosenny :)


Dzisiaj będzie trochę wiosennie i trochę portretowo.
Od dawien dawna lubię ogladać ładne zdjęcia. Od niedawna sama zaczęłam je robić. Chciałam się trochę zmierzyć z portretem ale nie miałam pomysłu gdzie, kiedy i jak to ugryźć. Z pomocą przyszło słońce, wiosenna aura (wiem, wiem temperatura na minusie ale ja tą wiosnę czuję ;)).
Z zakupionych na allegro (za dosłowne grosze) sztucznych, piankowych kwiatków zrobiłam wianek i ciach - portet poleciał :)

Jeśli chcielibyście podobny wianek lub oryginalną ozdobę do domu, poniżej kilka kadrów co, jak i do czego.

Wystarczy mieć kilka drutów florystycznych (do nabycia w kwiaciarni) i kwiatki :)


Z drutu zaplata się koło, dopasowując je do obwodu głowy.  Ja miałam drut o średnicy 0,9 i był ciut przycienki (złączyłam dwa, aby uzyskać bardziej trwały efekt)

A później działacie już zgodnie ze swoja wyobraźnią :)


 I wianek jest.. cała zabawa zajmuje około 10 minut.
A teraz kilka naszych wiankowo- portretowych kadrów :)
Mama, syn i ...wiosna, wiosna ach to ty :)









7 komentarzy:

  1. jakie piękne, będę musiała taki zrobić :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gabi będzie wyglądała przepięknie w takich kwiatkach!

      Usuń
  2. Zachwycający efekt :)
    Wspaniały pomysł z wiankiem, muszę koniecznie z Fiśką spróbować, ostatnio zaczyna lubić opaski na głowę, może i wianek Ją zainteresuje :) Tylko czas trzeba znaleźć...czas, czas, czas.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie gdybym miała taką malutką Księzniczkę to bym Jej cykała zdjęcia w wiankach a tak to sobie :)))
      Asiu, czas to słowo klucz...ehh

      Usuń
  3. Piękne fotografie i wianuszek śliczny. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne kwiatki. Skąd masz?

    OdpowiedzUsuń