czwartek, 12 lutego 2015

Niebieska wiosna a do tego walentynki


Walentynki :)
Chociaż nigdy ich nie obchodzę, to dokładnie w to "świeto" dostaję gorączki robienia i rysowania serc oraz odpału na kolor błękitny. To naprawdę ciekawe, regularne zjawisko :)
Nie mam błękitnego pojęcia czy to walentynkowy marketing czy coś mi się uaktywniło w glowie ale atak serc i błękitu jest!

Do tego dochodzi też moje poczucie, że już jest wiosna.
A wiosna w mojej głowie (pomimo zimy za oknem) to skutek walentynek? Czy może takiego oto delikwenta, którego Tymek znalazł kilka dni temu w ogródku?




Tak czy siak pomimo tego, że obiektywnie jest zima i pogoda nie sprzyja a także pomimo zimowo- sennego nastawienia niektórych domowników (tutaj pozdrowienia dla rudego Andrzeja)...


postanowiłam przywołać wiosnę na niebiesko :)

W tym celu przywitałam w domu kilka materiałów i wyczarowałam z nich gałgankowa poduchę i kilka serc (do wazonu, zamiast kwiatków).
Niebieskie DIY wygladają tak i zamiast kwiatków, jako ozdoby wnętrza dają całkiem, całkiem radę:


Poducha jak to poducha po prostu jest, za to serca zyskały niemałe uznanie w oczach dziecka :)


Zabawa serduchami trwa w najlepsze a my wszystkim, u których za oknem zima a w sercach wiosna życzymy radosnego dnia!


A jeśli jesteście zainteresowani poduchą, to tu kilka kadrów jak to sie robi:


Wystarczy kawałeczek juty, kilka kawalków miekkiegoi w miarę cienkiego materiału (zwykły, tani, t-shirtowy jest ekstra). Niestety cała zabawa zajmuje trochę czasu, dlatego polecam szczególnie osobom nie mającym co zrobić z rękoma :)

4 komentarze:

  1. Wiosna na niebiesko i Tymek z niebieskimi serduchami są piękne! Pozdrawiamy Was z Andrzejem ciepło i już prawie wiosennie :) No i zapraszamy rudego kota do konkursu i książkowej galerii u Andrzeja! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurcze, nie wyrobiłam się na czasowym zakrecie i nie zdążyłam ale nastepnym razem sie poprawie!

      Usuń
  2. Patrze i patrze i napatrzec sie nie moge okazuje sie ze znalazlam super nauczyciela fotografii :) mam do Ciebie kilka pytan odnoanie fotografowania jak sie moge skontaktowac ? Jesli moge ? Pozdeawiam i podziwiam czekamy na wiecej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś Ty, ze mnie taki samouk zapaleniec :) Już piszę!

      Usuń