piątek, 25 lipca 2014

Mały Kopernik


Zebraliśmy się i odwiedziliśmy Centrum Nauki Kopernik. Nie byłam do pomysłu przekonana, wydawało mi się, że obiekt jest super sprawą ale dla starszych berbeci, nie dla takich mikrusków jak Bubek. No ale pojechaliśmy. Pierwszą godzinę wspominam średnio, pełno dźwięków, sprzętów, kolorów - eksperymentów świetnych dla maluchów ale dla takich 5+. Nasza latorośl mimo usilnych prób zabawienia ciekawymi (dla nas :)) sprzętami zaczęła pokrzykiwać z nudów :) Przyznam szczerze, że byłam już przygotowana na odwrót i kiedy padło ceremonialne "jedziemy do domu" Bubowy Tata wyciągnął z kieszeni bilety do "Galerii Bzzz". Pomyślałam "ocho kolejna galeria, będzie płak". Jak bardzo się myliłam. Wystawa przeznaczona jest dla maluchów od 0 do 6 lat i była absolutnym hitem. Mówię Wam, jeśli macie pod skrzydłami takiego mikro-odkrywcę- badacza idźcie tam :) Czas jest limitowany i nasza godzina zleciała bardzo szybko ale mały był zahipnotyzowany! Guziki, woda i kulki, przyciski wydające dźwięki, confetti, wielkie kolorowe poduchy, instrumenty dla maluchów, różne faktury materiałów i sprzętów.
Naprawdę ciężko było nam dziecie zabrać z tego przybytku szalonych zabaw.
BUBA POLECA :)










2 komentarze:

  1. Ja też myslałam ze dla takich maluchów to za wczesnie na takie atrakcje, fajnie że się udała zabawa :)

    OdpowiedzUsuń
  2. W Gdyni mamy CNExperyment, jeszcze tam nie byliśmy. Czuję, że bawilibyśmy się lepiej od Emilki. Twoja relacja sprawiła, że zastanawiam się nad wypadem do tego ogromnego placu zabaw. Zobaczymy co z tego wyjdzie :)

    OdpowiedzUsuń